Chatten met SEZO

Vanaf maandag 11 mei kun je van maandag tot en met vrijdag chatten met een medewerker van SEZO. Dat kan van 11.00 uur tot 16.00 uur op onze website www.sezo.nl

We zitten voor je klaar om jouw hulpvragen te beantwoorden. We helpen je met vragen over bijvoorbeeld gezondheid, eenzaamheid, relatieproblemen, geldproblemen, belastingen en uitkeringen. Maar ook als jij je zorgen maakt of je eenzaam voelt door de coronacrisis, kun je met ons chatten.
Je kunt ook anoniem je vraag stellen. Je hoeft dan niet je naam te noemen.

Hoe werkt de chat?
Als je onze website bezoekt, zie je aan de rechterkant van het scherm, helemaal onderin, een blokje met Chat erop. Als je daarop klikt, kun je makkelijk je vraag stellen. Een medewerker van SEZO helpt je dan verder.
Kom je er niet uit of wil je toch liever bellen. Dat kan op telefoonnummer 020 – 667 51 00.
Je kunt ons ook mailen op info@sezo.nl